знайомство з учнями 4 класу

Знайомство з учнями класу 2. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 2 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) Як проводити дистанційне навчання: поради дорослим. Уже кілька тижнів тривають дистанційні уроки курсу “Я досліджую світ”, і в нас накопичився певний досвід, тож можемо дати кілька порад. Дистанційні уроки дають змогу не регламентувати жорстко час дітей, як під час звичайних уроків у школі: йдіть за дитиною, дивіться, як вона реагує. Саме дистанційні уроки дають нам можливість підлаштувати урок під дитину — не примушуйте її виконувати всі завдання саме за час уроку — нехай працює у власному темпі, за власним вибором, дотримується своєї послідовності, вибере насамперед ті завдання, які зацікавили її найбільше. Якщо є можливість, роздрукуйте дітям запропоновані в уроці матеріали. На випадок, якщо такої можливості немає, в уроках є поради, як власноруч створити основу для роботи, або пропонується альтернативне завдання. Дистанційними уроками користується багато дітей з різними здібностями та вподобаннями, тому ми викладаємо завдання, які можуть зацікавити кожну дитину. Щоб забезпечити диференціацію завдань, на початку кожного уроку, починаючи з тижня 28, вказується орієнтовна мінімальна кількість завдань, які учень/учениця має виконати за урок. Нехай дитина виконає ті завдання, які їй вкаже дорослий, або які обере сама. Не нехтуйте фізкультхвилинками — вони підбадьорюють, допомагають поліпшити настрій, а ще — дітям подобається рухатися. Важливо цікавитися вибором дітей, і водночас спонукати їх обирати завдання з різних освітніх галузей. Сучасні уроки неможливі без спілкування, але зважаючи на дистанційні умови проведення уроків, ми дещо зменшили кількість завдань, які потребують обговорення, проте не прибрали їх зовсім. Учителі та батьки, які несуть найбільше навантаження, організовуючи навчання дітей у домашніх умовах, можуть навчити дитину звертатися для обговорення запитань до тих дорослих, які мають більше вільного часу — дідусів та бабусь, батьків, інших родичів, друзів та однокласників. Це можна робити як по телефону, так і з використанням інших засобів зв’язку, як то Viber, Skype тощо. Рефлексія вже давно стала невід’ємною частиною уроку, тому цікавтеся, що і як вивчає дитина, що її здивувало, що нового вона дізналася, що було легко, а що — складно. Перебуваючи на дистанційному навчанні, діти, як ніколи, потребують уваги рідних. Кожне відео, невеличкі тексти перед завданнями, картинки допомагають зацікавити дітей, мотивувати їх: ми маємо здивувати дитину, а далі вона вже сама досліджуватиме те, що її найбільше вразило. Тема 5. Ідеї — винаходи — відкриття. Тема 8. Рух і час. Тема 9. Все пов'язане з усім. Сайт активно наповнюється методичними матеріалами та електронними посібниками. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо Вас про оновлення. знайомство з учнями 2 класу Знайомство з учнями 2 класу. Якщо ви відчуваєте у собі схильність до креативності й не лякаєтеся нестандартних ситуацій, організуйте знайомство з класом у цікавій формі. Для учнів середніх і старших класів можна провести конкурс самопрезентацій. Учень отримує пісковий годинник і за час, доки пересипається пісок, розповідає про себе. 1. Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, іцо їх характеризує. Обов’язкова умова — прикметник має починатися з тієї самої літери, що й ім’я (наприклад: Олег — охайний, Сергій — серйозний, Марійка — марносміїина). Кожен учень починає свою промову, називаючи імена й прикметники, дібрані попередніми учнями, й тільки після цього називає своє ім’я і прикметник. 2. Учитель має також стати в це коло й назвати себе (наприклад, Ніна Іванівна — надійна). Цс позбавить дітей зайвої тривожності. Пам’ятайте, що не тільки для вас є важливим, як складатимуться взаємини з класом. Діти розуміють, що в їх шкільному житті багато залежить від того, яким буде їх учитель: добрим чи суворим, веселим чи прискіпливим. 3. Щойно коло зімкнеться, запропонуйте дітям помінятися місцями за якимись ознаками (поміняйтесь місцями ті, хто: має темні очі; полюбляє яблука; сьогодні виконав зарядку.). Після того, як діти перешикувалися, запитайте в них, хто є найсміливішим. Запропонуйте йому повторити по колу всі імена та відповідні прикметники. Так із коленим колом кількість охочих збільшуватиметься, а ви добре запам’ятаєте, як кого звуть. Спокійно реагуйте на сміх та жарти, жартуйте разом з учнями. 4. Крім пізнавальної мети, ця вправа має діагностичне навантаження. Спостерігайте за тим, як діти повторюють імена та прикметники, наскільки увалено вони слухають одне одного — це експрес-діагностика стійкості уваги, пам’яті учнів, їх уміння дотримуватися правил. Той, хто відгукнувся на вашу пропозицію першим, може бути або лідером, або «вискочкою», якого діти не сприймають. Якщо діти радісно зустріли пропозицію першого учасника та жваво підказують йому, коли він помиляється, то це, швидше за все, лідер. Придивіться до нього уважно, він може стати вашим помічником. Якщо ж діти мовчать, не підтримують сміливця або насміхаються з нього, то цю дитину, імовірно, класний колектив не сприймає. У цьому випадку ви маєте спокійно, ненав’язливо підтримати її і взяти собі на замітку: це може бути проблемна дитина, адже нам відомо, що дитячий колектив є найточнішим індикатором, який завжди реагує на негаразди одного зі своїх членів. 5. Якщо клас має досвід спільного навчання, то молена роздати учням аркуші паперу і попросити їх написати позитивні якості кожного зі своїх однокласників, а також те, що їм подобається у класі загалом і в коленому учневі окремо. Писати потрібно анонімно. Учитель стежить, щоб вихованці, виконуючи завдання, не спілкувалися між собою. Для проведення цієї гри потрібні капелюх (якщо немає, можна замінити красивою «чарівною» коробкою, скринькою, кошиком) і невеличкі кольорові аркуші паперу. На коленому аркуші слід заздалегідь написати запитання, наприклад: Запитання мають бути простими, не викликати утруднень під час відповіді, можуть повторюватись і бути будь-якими, крім тих, що стосуються приватного життя особистості; питання не повинні бути образливими. Діти разом з учителем сидячи утворюють коло так, щоб усі могли бачити одне одного. Починаючи з учителя, кожен виймає з капелюха аркуш, називає своє ім’я і відразу дає відповідь на запитання. Далі передає капелюх іншому учасникові гри. знайомство з учнями 2 класу Урок № Тема. Здрастуй, школо! Знайомство з букварем. Бесіда на тему «Батьківщина». Конспекти уроків читання, 1 клас. Мета: познайомитися з дітьми, особливостями їхнього мовлення; ознайомити учнів із першою шкільною книгою — букварем; опрацювати правила поведінки на уроці, користування шкільним приладдям; виховувати бережливе ставлення до підручників. Обладнання: портфель зі шкільними речами та іграшками; підручники для 1 класу; плакати із зображенням українських пейзажів; костюм букваря для інсценізації. Хід уроку № Тема. Дорогі учні!

Ще вчора ви були просто дітьми. А сьогодні ви переступили поріг школи, стали школярами, учнями 1 класу, першокласниками. У школі ви будете займатися дуже важливою справою — навчатися. І я вам у цьому допоможу. Жовтіє листя на тополі, Летять у синяві хмарки. Відкрито навстіж двері в школі, — Ідуть до школи первачки. Заходьте дружно і сміливо, Маленькі учні, в світлий клас: Життя цікаве та щасливе Розпочинається для вас. Н. Забіла. Потім кожен учень називає своє ім’я: «Мене звуть Наталка Мартиненко», «Мене звуть Максим Бондаренко». Давайте познайомимось, Погляньте, скільки нас: Сашко, Катруся, Танечка, Світланка і Тарас. Учитель пропонує дітям, що разом сидять за партою, познайомитися одне з одним за такими питаннями: — Мене звати …, а як звати тебе?

— Кого з однокласників ти вже знаєш? Практичне ознайомлення зі звертанням. Учитель ознайомлює дітей з особливими формами звертання, характерними для української мови. Діти називають свої імена, а вчитель звертається до них: Ганно, Ганнусю; Богдане, Богданчику; Миколо, Миколко; Наталю, Наталочко та ін. — Поспілкуйтеся в парах. Запитайте в сусіда чи сусідки по парті, де він (вона) живе, що полюбляє робити. — Не забувайте правильно звертатися одне до одного. Бесіда «Здрастуй, школо!». Учитель вітає дітей із першим днем навчання в школі, говорить про важливість навчання в житті людини, описує майбутнє життя першокласників (уроки, екскурсії, святкові ранки. Діти заучують вірш зі слів учителя. В житті зробив ти свій перший крок, Сьогодні в школу йдеш на урок. А що ідеш ти, то робиш кроки, Отак і вийдеш у світ широкий Білоус. Ознайомлення зі шкільним приладдям. Учитель викладає на стіл портфель, у якому лежать шкільні речі та іграшки. — Один мій знайомий хлопчик, який ще ходить до дитсадка, збирав до школи портфель старшого брата — першокласника. Давайте подивимося, чи все, що потрібно для навчання, поклав малюк. Назвіть те, що я виймаю з портфеля. Учитель дістає буквар, пенал, молоток, мотузку, ручку, кольорові олівці, іграшкового ведмедя, зошит. Учитель показує предмет. Якщо він належить до навчальних речей, то діти плескають у долоні. Потім учні називають цю річ, пояснюють, для чого вона потрібна на уроці. Наприкінці вправи учні ще раз перераховують усе, що поклали до портфеля. Учитель дає всім цим предметам загальну назву — шкільні речі — говорить про дбайливе, акуратне ставлення до них. Ознайомлення з букварем. Діти розглядають виставку підручників для 1 класу. Учитель запитує, чи може хто-небудь із дітей прочитати назви навчальних книжок, пояснює, що називаються вони підручниками, оскільки мають бути завжди поряд, під рукою на уроках під час навчання. До класу заходить учень, одягнений у костюм букваря. — Здрастуйте, діти! Я — Буквар. Ваш перший підручник. Я допоможу вам дізнатися багато нового й цікавого, стану вашим другом і надійним помічником. Для того щоб зробити мене, працювало дуже багато людей: автори, художники, друкарі. Тому дуже прошу вас не ображати мене: не загинати аркуші, не малювати на сторінках, не брати мене брудними руками. Обгорніть мене і зробіть закладку. І щасливої вам подорожі країною Букварія!

Робота з малюнком на обкладинці букваря. — Покладіть перед собою буквар. Розгляньте малюнок на обкладинці. Хто тут зображений?

— Що написано вгорі?

Хто може прочитати?

— Погортайте сторінки букваря, роздивіться малюнки і букви, різні позначення. На кожному уроці, день за днем ми будемо навчатися за допомогою цієї яскравої, цікавої книжки — букваря. 6. Бесіда про Батьківщину з опорою на буквар. Учитель пропонує дітям розгорнути буквар (с. 5) і роздивитися малюнок. — Хто зображений на малюнку?

Як одягнені дівчинка і хлопчик? — Що тримають вони в руках? (Прапор України.) Якого він кольору? — У куті прапора розміщено герб України, роздивіться його уважно. — Що намальовано поряд із дітьми?

(Українська хата, лелека, калина — символи України.) — Отже, жовто-блакитний прапор, герб-тризуб і гімн — це символи нашої Батьківщини — України. — А що таке Батьківщина для вас? Наша Батьківщина — Україна, одна з найбільших і найкрасивіших держав Європи. У кожної людини є і власна мала батьківщина — місце, де вона народилася. У кожного батьківщина одна — як батько, як мати. Сьогодні для вас батьківщина — це батьківський дім, у якому ви живете, двір, де так весело і цікаво грати з друзями, улюблений куточок природи… Із цього і складається наша загальна Батьківщина — Україна. Україна — це сині води і ясні зорі, яблуневі сади і золоті лани. Україна — то прекрасний вінок із барвінку, волошок, маків і калини. Люди України — великі трударі, мудрі й добрі сини та доньки своєї Вітчизни. Україна — це твій рідний край. — Із ким порівнюється Батьківщина?

(З матусею.) Тому дуже часто говорять Батьківщина-мати. І люблять Батьківщину, як рідну мати. Зачування вірша відбувається прийомом нарощування рядків. IV. ПІДСУМОК УРОКУ — Із якою книжкою ознайомилися на уроці?

— Чому вона називається «Буквар»? — Як треба користуватися книжками й іншими навчальними речами? — Розкажіть удома про перший урок, прочитайте напам’ять дорослим вірші, які ви запам’ятали. знайомство з учнями 2 класу Задачі для 2 класу з математики: захоплюючі завдання, приклади, тести. Вправи на додавання і віднімання, множення і поділ, логічні задачі можна подати абсолютно по-різному. Ми знаємо, як зацікавити дитину математикою! Заняття логікою і математикою онлайн. У 1-2 класі особливо важливо зацікавити дітей розв'язанням задач. Щоб допомогти батькам і вчителям, команда досвідчених методистів і педагогів «ЛогікЛайк» регулярно створює нові уроки, вправи і тести. У нас є все, що ви шукали! Задача Арифметика та логіка. Для свята Професор купив блакитні, червоні і жовті повітряні кульки. Всього — 39 штук. Жовтих і блакитних разом — 20. Червоних і блакитних — 3Вирішення Використовувати всі дані можна, але вирішення виявиться довгим, нераціональним. Насправді, досить від загальної кількості кульок відняти кількість жовтих і блакитних: 39 - 20 = 19. Задача На порівняння кількості. Задача Складена на віднімання або ділення. У Професора на столі лежали упаковки батарейок. У кожній по 12 штук. Коли Професор взяв за 9 батарейок з кожної упаковки, на столі залишилося всього 15 батарейок. Гнучкий розум і впевненість! Коли діти вирішують задачі і головоломки на LogicLike, они тренують «звивини» і розвивають кмітливість. Фундамент для IT!

Алгоритми, закономірності, логіка — все це у нас є. Ми вчимо працювати з інформацією, тренуємо пам'ять і мислення — формуємо потенціал успіху в IT-професії. Підвищуємо успішність Регулярні заняття по 20-30 хвилин розвивають логічні і математичні здібності. Як наслідок — високі оцінки в школі, призові місця на олімпіадах і в конкурсах, підвищується інтерес до навчання взагалі. Приклади в картинках. Віднови рівність. Ребус у таблиці. Вирішення Кукурудза і гарбуз коштують стільки ж, скільки кукурудза і три цибулини. Відтак, 3 цибулини коштують стільки ж, скільки 1 гарбуз. Уяви тепер, що в таблиці замість 3 цибулин намальовано 1 гарбуз і побачиш, що в нижньому рядку гарбуз і перець разом коштують 180, а в другому стовпчику також стоїть уявний гарбуз і той же перець. знайомство з учнями 2 класу знайомство з учнями 2 класу. САЙТ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагоги зустрічаються з батьками першокласників перед початком навчального року. Доречніше за все проводити таку зустріч-збори наприкінці серпня. Учитель використовує перші збори для того, щоби познайомитися з батьками, налаштувати родину на необхідність спілкування зі школою, педагогами, створити оптимістичний настрой на навчальну діяльність, зняти страх родини перед школою. 1. Познайомити батьків із педагогами, школою, адміністрацією, службами школи й один з одним. Де батькам можна одержати консультацію з питань виховання дитини? За якими законами повинно йти виховання в родині?

Що цікавого є в окремо взятій родині - традиції та звичаї (обмін досвідом)?

Збори проводяться в тому класі, де будуть проходити заняття дітей. Клас святково оформлений (можна розмістити на стенді побажання, творчі роботи учнів, які закінчили початкову школу). На дошці фотографії випускників, які учились у педагога, який набирає клас. I. Вступне слово директора школи (як варіант). Шановні татусі й мами, дідусі та бабусі, усі дорослі, які прийшли на першу зустріч зі школою, поріг якої переступлять у вересні ваші малята! Сьогодні ми оголошуємо вас і себе членами однієї великої команди корабля за назвою «Школа». Наше плавання починається сьогодні, а закінчується через дванадцять років. Стільки ми будемо разом, а поки наш корабель буде плисти океаном знань, ми будемо переживати шторми та бурі, смутки та радості. Хочеться, щоб це плавання було цікавим, радісним і значущим у житті кожної дитини та кожної родини. Як навчитись переборювати труднощі, як навчити падати, набиваючи якнайменше шишок, де одержати консультацію, що вичерпує відповідь на нерозв'язне запитання - про все це можна довідатись у кабінеті заступника директора з початкової школи. Виступ повинен містити інформацію про традиції та звичаї початкової школи, про вимоги до учнів. Необхідно познайомити батьків зі статутом школи, вручити кожній родині візитну картку школи, указати дні консультацій заступника директора з початкової школи, представити вчителів початкових класів, які будуть працювати з конкретним класом. Розповідь про себе, про вибір професії педагога. Розповідь про своїх учнів-випускників, про плани на майбутнє в роботі з новим класом. Дуже цікаво проходить на батьківських зборах-зустрічі самопрезентації родин. Це свого роду візитна картка родини. Бажано записати на магнітофон виступи батьків, які розповідають про себе на зборах. Така робота дозволить відразу визначити особливості родин, ступінь їхньої відкритості, систему сімейних цінностей і взаємин. Класному керівнику буде важливо проаналізувати міні-розповіді про родину. Можна записати девізи родин на листі ватману, що кріпиться на дошці у класі. Цей матеріал можна буде успішно використовувати в роботі з учнями. Після самопрезентації батьків, педагогів і встановлення теплої атмосфери проводиться екскурсія по школі. Дуже важливо показати батькам кабінет психологічної служби, познайомити з розкладом його роботи, запропонувати записати телефон довіри психологічної служби. Наприкінці зустрічі кожна родина одержує наказ у вигляді сувою, в якому записані закони виховання дитини в родині. Батькам дається можливість прочитати закони та поставити запитання вчителеві. Можна зробити загальну фотографію на пам'ять про перший «шкільний» день батьків. . Якщо ви відчуваєте у собі схильність до креативності й не лякаєтеся нестандартних ситуацій, організуйте знайомство з класом у цікавій формі. Для учнів середніх і старших класів можна провести конкурс самопрезентацій. Учень отримує пісковий годинник і за час, доки пересипається пісок, розповідає про себе. Молодшим учням доцільно запропонувати намалювати себе або написати про себе маленький твір. Орієнтовні теми для такого твору: 1. Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, іцо їх характеризує. Обов’язкова умова — прикметник має починатися з тієї самої літери, що й ім’я (наприклад: Олег — охайний, Сергій — серйозний, Марійка — марносміїина). Кожен учень починає свою промову, називаючи імена й прикметники, дібрані попередніми учнями, й тільки після цього називає своє ім’я і прикметник. 2. Учитель має також стати в це коло й назвати себе (наприклад, Ніна Іванівна — надійна). Цс позбавить дітей зайвої тривожності. Пам’ятайте, що не тільки для вас є важливим, як складатимуться взаємини з класом. Діти розуміють, що в їх шкільному житті багато залежить від того, яким буде їх учитель: добрим чи суворим, веселим чи прискіпливим. 3. Щойно коло зімкнеться, запропонуйте дітям помінятися місцями за якимись ознаками (поміняйтесь місцями ті, хто: має темні очі; полюбляє яблука; сьогодні виконав зарядку.). Після того, як діти перешикувалися, запитайте в них, хто є найсміливішим. Запропонуйте йому повторити по колу всі імена та відповідні прикметники. Так із коленим колом кількість охочих збільшуватиметься, а ви добре запам’ятаєте, як кого звуть. Спокійно реагуйте на сміх та жарти, жартуйте разом з учнями. 4. Крім пізнавальної мети, ця вправа має діагностичне навантаження. Спостерігайте за тим, як діти повторюють імена та прикметники, наскільки увалено вони слухають одне одного — це експрес-діагностика стійкості уваги, пам’яті учнів, їх уміння дотримуватися правил. Той, хто відгукнувся на вашу пропозицію першим, може бути або лідером, або «вискочкою», якого діти не сприймають. Якщо діти радісно зустріли пропозицію першого учасника та жваво підказують йому, коли він помиляється, то це, швидше за все, лідер. Придивіться до нього уважно, він може стати вашим помічником. Якщо ж діти мовчать, не підтримують сміливця або насміхаються з нього, то цю дитину, імовірно, класний колектив не сприймає. У цьому випадку ви маєте спокійно, ненав’язливо підтримати її і взяти собі на замітку: це може бути проблемна дитина, адже нам відомо, що дитячий колектив є найточнішим індикатором, який завжди реагує на негаразди одного зі своїх членів. 5. Якщо клас має досвід спільного навчання, то молена роздати учням аркуші паперу і попросити їх написати позитивні якості кожного зі своїх однокласників, а також те, що їм подобається у класі загалом і в коленому учневі окремо. Писати потрібно анонімно. Учитель стежить, щоб вихованці, виконуючи завдання, не спілкувалися між собою. 1. Для проведення цієї гри потрібні капелюх (якщо немає, можна замінити красивою «чарівною» коробкою, скринькою, кошиком) і невеличкі кольорові аркуші паперу. На коленому аркуші слід заздалегідь написати запитання, наприклад: 2. Кількість аркушів має бути не меншою нілс кількість учнів у класі. Можна обійти дітей двічі-тричі. 3. Запитання мають бути простими, не викликати утруднень під час відповіді, можуть повторюватись і бути будь-якими, крім тих, що стосуються приватного життя особистості; питання не повинні бути образливими. 4. Діти разом з учителем сидячи утворюють коло так, щоб усі могли бачити одне одного. Починаючи з учителя, кожен виймає з капелюха аркуш, називає своє ім’я і відразу дає відповідь на запитання. Далі передає капелюх іншому учасникові гри. 5. Кожному учневі можна ставити додаткові питання для уточнення і пояснення відповіді. 6. Учитель узагальнює відповіді, акцентуючи увагу на іменах та особистісних якостях дітей. Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Урок літературного читання (4 клас) Просмотр содержимого документа «Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Урок літературного читання (4 клас)» Тема. Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Мета. Ознайомити учнів з підручником «Літературне читання» ; пробуджувати в учнів інтерес до читання різних творів розвивати творчі здібності школярів; виховувати любов до рідного краю, культури рідного народу. Бесіда. — Розкажіть, які книжки ви прочитали влітку. — Яка книжка вам найбільше сподобалась? Чому? — Чи звертали ви увагу на ілюстрації в книжках, які ви читали?

— Чи часто ви ходили до бібліотеки?

Учитель пропонує четвертокласникам проглянути новий підручник, за яким вони працюватимуть на уроках літературного читання у цьому році, звертає увагу дітей на прізвища всіх, хто брав участь у створенні цього посібника. — На уроках читання у попередніх класах ви пізнали уже чимало цікавого. У цьому навчальному році ваші захоплюючі пригоди з літературними героями продовжаться. Мандруючи сторінками підручника, з допомогою віршів і оповідань ви поринете у світ природи й дитинства; перенесетесь у казки, в яких добро перемагає зло; вдосконалюватимете уміння працювати над творами різних жанрів, висловлювати своє ставлення до прочитаного. - Донбас – це наш рідний край. Є на Донбасі республика. Молода, красива, в якій ми живемо. Що це за республика?(Луганська Народна Республика) Луганська Народна Республіка – це наша велика Батьківщина. Але є ще таке поняття як «мала Батьківщина». Це місто, де ви народилися, це ваша школа, друзі, ваша сім' я. Все життя людина з теплом у душі пригадує свою Батьківщину. І де б вона не була, завжди мріє повернутися до рідного міста, рідної домівки. А тепер послухайте прислів ’ я та приказки, які принесли Барвінок та Ромашка. Донбас – це багатий,щедрий та родючий край. В недрах його землі багато матеріалів, які потрібні людині. Відгадавши загадки, ви дізнаєтесь про них. А ще Донбас – це працьовиті, талановиті люди, які своїми іменами прославляють наш край. Кого з відомих людей Донбасу ви запам ’ ятали?

(Відповіді дітей. Портрети відомих людей вивішуються на дошці або на слайдах презентації) Я дуже сподіваюсь, що коли ви станете дорослішими, ви також будете прославляти свій рідний край, станете справжніми патріотами своєї країни, тому що Донбас – це всі ми. Ви, діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того, щоб наша республіка і надалі розквітала і багатіла. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина. Любіть і шануйте свою країну,її традиції, народ!

У вас на парті лежать маленькі сердечки. Давайте прикріпимо їх на плакат «Луганщина – це Я», називаючи свої імена. (Учні виходять по черзі до дошки, називають своє ім’я та прикріплюють сердечки.) Система заходів з реалізації наступності. Зміст роботи Час проведення Відповідальні Засідання класних керівників колишніх 4-х класів та нинішніх 5-х з наступних питань: - вивчення класними керівниками 5-х класів підсумкових матеріалів роботи з дітьми у початковій школі та особових справ учнів; - узгодження норм оцінок і вимог до учнів; -знайомство класних керівників 5-х класів з психолого-педагогічною характеристикою, яку склали класні керівники 4-х класів; - складання програми супроводу учнів у адаптаційний період; - допомога фахівців психолого-педагогічної служби Серпень Заступники директора з навчально-виховної роботи, класні керівники, фахівці психолого-педагогічної служби Оцінка стану здоров’я і фізичного розвитку учнів. Вересень Медпрацівник Індивідуальна робота з учнями, які відчувають труднощі в період адаптації. Вересень-жовтень Класні керівники, учителі-предметники Визначення індивідуальних цілей вчителів 5 класу у вирішенні проблеми наступності (співбесіди з учителями). Вересень Адміністрація Відвідування уроків у 5 класі. Мета: визначення рівня адаптації учнів. Вересень- жовтень Психолог, учителі, адміністрація Індивідуальні бесіди з батьками: «Проблеми психологічної адаптації дітей при переході з початкової школи в середню ланку». Вересень Адміністрація, психолог, класний керівник Прведення адміністративних контрольних робіт. Мета: перевірити якість засвоєння навчального матеріалу попереднього класу та організація повторення у 5-ому класі. Жовтень Адміністрація Аналіз контрольних робіт. Жовтень ЗНВР, учителі Діагностика адаптаційних процесів в учнів 5 класу. Вересень-жовтень Практичний психолог Підготовка до педконсиліуму: відвідування уроків, анкетування учнів і батьків, бесіди з вчителями, фахівцями психологічної служби. Вересень-жовтень Адміністрація, класні керівники Провести педконсиліум: «Особливості адаптації п’ятикласників» (з учителями початкових класів та учителями-предметниками, які працюють в 5 класах, практичним психологом. Листопад Адміністрація Аналіз програм і методичних рекомендацій з наступності викладання української мови. Вироблення єдиних вимог. ІІ семестр Класні керівники 4-х класів та учителі української мови Взаємовідвідування уроків української мови та літератури (читання). Мета: ознайомлення з формами, методами роботи учителів початкової та середньої школи. ІІ семестр Адміністрація, учителі Бесіда з майбутніми класними керівниками 5 класів «Психологічні можливості дітей молодшого підліткового віку». ІІ семестр Фахівці психолого-педагогічної служби Попередня розстановка кадрів у майбутніх 5 класах. Лютий Адміністрація Знайомство учнів початкових класів з навчальним процесом у середній ланці. Січень-травень Класні керівники 4-х класів Аналіз програм, методичних рекомендацій з наступності викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Вироблення єдиних вимог. ІІ семестр Класні керівники 4-х класів та учителі природничо -математичного циклу Взаємовідвідування уроків предметів природничо-математичного циклу. Мета: ознайомлення з формами, методами роботи учителів початкової та середньої школи. Січень-березень Адміністрація, вчителі Діагностика готовності учнів початкових класів до переходу в середню ланку. Березень-квітень Психолого-педагогічна служба Співбесіда практичного психолога та класних керівників 4-х класів: «Готовність учнів 4 класів до переходу в середню ланку»: - аналіз соціального паспорту класу; - уточнення адаптаційного потенціалу учнів: - складання індивідуальних програм адаптації Квітень Психолого-педагогічна служба Знайомство класних керівників, учителів-предметників середньої ланки з учнями випускних класів початкової школи (відвідування уроків у 4 класі вчителями середньої школи, і майбутніх класних керівників у роботі батьківських зборів 4 класу). Квітень-травень Адміністрація, класні керівники Проведення ДПА в 4 класі. Спільний аналіз робіт. Квітень Голови методичних об’єднань Спільне засідання методичного об’єднання учителів початкової школи та методичних об’єднань учителів української мови та літератури, математики тощо за підсумками ДПА. Травень Голови методичних об’єднань Підготовка та проведення випускного свята у 4 класі. Травень Класні керівники Спільні батьківські збори «Особливості переходу учнів з початкової в середню ланку». Знайомство з класним керівником, учителями-предметниками. Травень Адміністрація. Навчання математики в початковій школі є фундаментом для продовження учнями математичної освіти. Основа основ у курсі математики початкових класів – прості задачі. Найголовніше – навчити дітей мислити. Щоб адаптація учнів пройшла більш успішно, потрібно вивчати програму з математики для 5 класу. 1. Нумерація багатоцифрових чисел у межах 1000000, читання, запис цих чисел, поняття «клас», «розрядна одиниця». На кінець навчання в початковій школі слід дати єдиний із основною школою запис звуко-буквеного аналізу слів. Іменник Прикметник Дієслово Займенник Рід, число, відмінок Рід, число, відмінок Час, особа, число Особа, число. 11. Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Хай удома виразно читають всі тексти, що задані з різних предметів. 13. Дбайте про те, що дитина навчалась бути охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників. 14. Ніколи не поспішайте з висновками ні про дитину, ніі про вчителя – прийдіть у школу, поспілкуйтеся з учителем. 15. Дитину не слід карати за невміння, а терпеливо вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати. § Дотримуватись беззаперечного виконання вимог навчальних програм до знань, умінь і навичок учнів початкових класів на кінець навчального року. § Досконало вивчити Базовий компонент дошкільної освіти, програми базових дисциплін 5-х класів з метою подолання розбіжностей у вимогах до рівня навчальних досягнень учнів 4-х і 5-х класів. § Збільшити обсяг різних видів самостійних робіт як обов’язкового етапу уроку в 4-му класі. § Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь. § Поступово урізноманітнювати і ускладнювати форми, методи та прийоми роботи з учнями, структуру уроків. § Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці. § Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримувати тісний зв’язок з учителями старших класів. § Знайомитися з програмою та методикою роботи в початкових класах спиратись на неї, зокрема після прийому випускників початкових класів. § З метою вивчення рівня засвоєння знань учнів 4-х класів та індивідуальних особливостей їх розвитку на кінець ІІ семестру відвідати ряд заходів у майбутньому 5-му класі – уроки повторення й узагальнення програмового матеріалу, самостійні чи контрольні роботи з обов’язковим наступним аналізом їх результатів, батьківські збори, виховні заходи. § Взяти на облік дітей з пониженою здатністю до навчання, ознайомитися з картою їх здоров’я та фізичного розвитку, матеріально-побутовими умовами. § Проводити спільні засідання методичних об’єднань з метою вироблення єдиних підходів до здійснення навчально-виховного процесу. § Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання у початкових класах. § До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи. § Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей. § Виявляти та розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності. Проводити профорієнтаційну роботу. § Постійно підтримувати зв’язки з колегами, з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом. § Підтримувати зв’язки з учителями початкових класів, особливо під час підготовки до прийому учнів і в перші роки роботи з ними. § Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні. § Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі. § Розробити план організаційно-педагогічних заходів для спостереження за проходженням дітьми адаптаційного періоду та створення сприятливих умов для успішної адаптації учнів 5-х класів. § Щорічно проводити педради, спільні засідання шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів і учителів-предметників, з метою вивчення індивідуальних особливостей і навчальних можливостей учнів 4-х і 5-х класів. § Не пізніше ніж за півроку до переходу учнів на предметну систему навчання призначити класних керівників, завчасно визначити учителів-предметників, котрі будуть працювати у 5-х класах. § Забезпечувати ознайомлення з навчальними програмами початкової та основної школи, організаційними формами та методами роботи з учнями на суміжних етапах навчання. § Організовувати планове взаємовідвідування занять, уроків, виховних заходів учителями 4-х та 5-х класів. § Заохочувати й підтримувати зв’язки вчителів початкових класів зі своїми колишніми учнями. § Вивчати, узагальнювати та популяризувати кращий досвід роботи із забезпечення наступності в навчально-виховному процесі. У шкільних методичних кабінетах зосередити матеріали із зазначеного питання. Питання наступності у навчальному процесі розглядати на педагогічних радах, методичних засіданнях, семінарах, консиліумах. § Залучати кращих учителів до творчої розробки окремих питань наступності в педагогічному процесі. § Доручити класному керівнику та практичному психологу розробити заходи з всебічного вивчення кожної дитини та соціально-психологічного патронату учнів 5-х класів. § Забезпечувати взаємовивчення базового компонента дошкільної освіти, Державного стандарту початкової та базової й повної середньої освіти фахівцями окремих освітніх ланок. § У кінці ІІ семестру проводити громадський огляд знань учнів 4-х класів з підготовки до предметного навчання. САЙТ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагоги зустрічаються з батьками першокласників перед початком навчального року. Доречніше за все проводити таку зустріч-збори наприкінці серпня. Учитель використовує перші збори для того, щоби познайомитися з батьками, налаштувати родину на необхідність спілкування зі школою, педагогами, створити оптимістичний настрой на навчальну діяльність, зняти страх родини перед школою. 1. Познайомити батьків із педагогами, школою, адміністрацією, службами школи й один з одним. Де батькам можна одержати консультацію з питань виховання дитини? Сьогодні ми оголошуємо вас і себе членами однієї великої команди корабля за назвою «Школа». Наше плавання починається сьогодні, а закінчується через дванадцять років. Стільки ми будемо разом, а поки наш корабель буде плисти океаном знань, ми будемо переживати шторми та бурі, смутки та радості. Хочеться, щоб це плавання було цікавим, радісним і значущим у житті кожної дитини та кожної родини. Як навчитись переборювати труднощі, як навчити падати, набиваючи якнайменше шишок, де одержати консультацію, що вичерпує відповідь на нерозв'язне запитання - про все це можна довідатись у кабінеті заступника директора з початкової школи. Виступ повинен містити інформацію про традиції та звичаї початкової школи, про вимоги до учнів. Необхідно познайомити батьків зі статутом школи, вручити кожній родині візитну картку школи, указати дні консультацій заступника директора з початкової школи, представити вчителів початкових класів, які будуть працювати з конкретним класом. Розповідь про себе, про вибір професії педагога. Розповідь про своїх учнів-випускників, про плани на майбутнє в роботі з новим класом. Дуже цікаво проходить на батьківських зборах-зустрічі самопрезентації родин. Це свого роду візитна картка родини. Бажано записати на магнітофон виступи батьків, які розповідають про себе на зборах. Така робота дозволить відразу визначити особливості родин, ступінь їхньої відкритості, систему сімейних цінностей і взаємин. Класному керівнику буде важливо проаналізувати міні-розповіді про родину. Можна записати девізи родин на листі ватману, що кріпиться на дошці у класі. Цей матеріал можна буде успішно використовувати в роботі з учнями. Після самопрезентації батьків, педагогів і встановлення теплої атмосфери проводиться екскурсія по школі. Дуже важливо показати батькам кабінет психологічної служби, познайомити з розкладом його роботи, запропонувати записати телефон довіри психологічної служби. Наприкінці зустрічі кожна родина одержує наказ у вигляді сувою, в якому записані закони виховання дитини в родині. Батькам дається можливість прочитати закони та поставити запитання вчителеві. Можна зробити загальну фотографію на пам'ять про перший «шкільний» день батьків. Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Урок літературного читання (4 клас) Просмотр содержимого документа «Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Урок літературного читання (4 клас)» Тема. Знайомство з підручником. Земле моя рідна. Г. Гайворонська «Луганщині» (уривок) Мета. Ознайомити учнів з підручником «Літературне читання» ; пробуджувати в учнів інтерес до читання різних творів розвивати творчі здібності школярів; виховувати любов до рідного краю, культури рідного народу. Бесіда. — Розкажіть, які книжки ви прочитали влітку. — Яка книжка вам найбільше сподобалась?

У вас на парті лежать маленькі сердечки. Давайте прикріпимо їх на плакат «Луганщина – це Я», називаючи свої імена. (Учні виходять по черзі до дошки, називають своє ім’я та прикріплюють сердечки.)


знайомство з учнями 4 класу

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ищу молодого парня новосибирск

мужской фистинг и страпон

балашовер знакомства