з якого віку почати інтимне життя

Юність: поняття та вікові групи. Реферат. Юність – завершальний етап формування особистості. За віковою періодизацією юнацький вік поділяють на дві частини: рання юність (14,5-15 – 17 років) та старший юнацький вік (18–25 років) Старший школяр стоїть на порозі виходу у самостійне життя. Тому рання юність – це вік безпосередньої підготовки підростаючої особистості до життя як дорослої людини. Важливі завдання юнацького віку – вибір професії, підготовка до трудової діяльності та підготовка до вступу у шлюб та створення власної сім’ї. Л. Божович підкреслює, що саме це створює нову соціальну ситуацію розвитку. Перед старшим шкільним віком постає необхідність самовизначення, вибору свого життєвого шляху як завдання найважливішої життєвої значущості. Вибір професії стає психологічним центром ситуації розвитку старшокласника. Старші школярі дивляться на теперішнє уже з позиції майбутнього. Старший шкільний вік – початкова стадія фізичної зрілості і одночасно стадія статевого дозрівання. Старшокласники готові до фізичних та розумових навантажень. Фізичний розвиток сприяє формуванню навичок і вмінь у праці, спорті, відкриває можливості для вибору професії. Усвідомлення своєї фізичної сили і привабливості, здоров’я впливає на формування у юнаків та дівчат високої самооцінки, впевненості в собі, життєрадісності, оптимізму, активності, поривання до дій. Проте статева зрілість не означає зрілості соціальної. Юність є перехідним періодом від зрілості фізичної до зрілості соціальної. Якщо статеве дозрівання у зв’язку із акселерацією настає раніше на 2-3 роки, соціальна зрілість настає пізніше, оскільки більше часу потрібно для здобуття освіти. Саме в ранньому юнацькому віці головним новоутворенням є відкриття власного Я, розвиток рефлексії, усвідомлення власної індивідуальності та її властивостей, поява життєвого плану, настанова на свідому побудову власного життя. Значної ваги у свідомості старшокласників набуває усвідомлення ними тих якостей оточуючих людей і своїх власних, які зумовлюють людські взаємини. Ранній юнацький вік має вирішальне значення в розвитку особистості, накладаючи відбиток на подальший життєвий шлях. Адже здійснений у юнацтві життєвий вибір буде визначати в подальшому успішність життєвого шляху особистості в цілому. В ранній юності значно зменшується гострота міжособистісних конфліктів і меншою мірою проявляється негативізм у взаєминах з оточуючими людьми. Покращується загальне фізичне і емоційне самопочуття дітей, зростає їхня контактність та комунікативність. Відзначається більше витримки у поведінці. Усе це засвідчує, що криза підліткового віку або пройшла, або ж їде на спад. Одночасно відбувається стабілізація внутрішнього світу, що виявляється у зниженні рівня тривожності, нормалізації самооцінки. Ранній юнацький вік – це вік не менших зрушень, ніж підлітковий, проте вони якісно інші і пов’язані із пошуками відповіді на запитання "яким бути?". Особливо значущим є те, що в цей період завершується статева ідентифікація, прийняття дорослих статевих ролей, процес перетворення хлопчиків на чоловіків, дівчаток – на жінок, тобто формується психологічна стать. Рання юність не менш психологічно складний період, ніж підлітковий. Але на цьому віковому етапі не так гостро позначаються фізіологічні та ендокринні процеси, відсутні різкі зміни у сприйнятті себе і оточуючих. Натомість інтенсивніше формується внутрішня позиція молодих чоловіків і жінок, виникає своє ціннісно-смислове розуміння тих якостей людини, які характеризують її як представника певної статі, активізується вироблення особистих поглядів на характер взаємостосунків чоловіка і жінки. Виникає підвищена потреба у спілкуванні з ровесниками протилежної статі, відкривається власна сексуальність. Тому саме цьому періоду в житті належить особлива роль у засвоєнні сексуальної моралі. Самосвідомість у ранньому юнацькому віці структурується навколо статевого розвитку особистості (Л. Божович, М. Боришевський, І. Кон). Саме рівень розвитку статевої свідомості та самосвідомості визначає потреби, ціннісні орієнтації, мотиви поведінки людини як статевої істоти. Сучасні старшокласники не отримують потрібного обсягу знань щодо репродуктивної функції людини, культури інтимних стосунків, збереження сексуального здоров’я з молодих років. Слід зважати також на те, що значна кількість з них має негативний досвід виконання статевих ролей у батьківській сім’ї. Протиріччя між відвертою пропагандою сексуальності та її замовчуванням у педагогічно спрямованій статевій соціалізації дитини породжує дисгармонію статевої самосвідомості – знань, уявлень і само-оцінних ставлень особистості. Сексуальність видається старшокласникам приємною і збуджуючою і водночас утаємниченою, негідною складовою Я, що породжує недостатню виваженість власної лінії поведінки, неприйняття себе сексуальною істотою і, як наслідок, протирічливу Я-концепцію підростаючої особистості. Отже, власне ранньоюнацький вік має вирішальне значення в психосексуальному та статево-рольовому розвитку індивіда, в становленні особистості майбутнього сім’янина. Впродовж цього віку підростаюча особистість досягає такого ступеню фізичної, психічної та соціальної зрілості, на якому вона цілком здатна свідомо і самостійно виконувати відповідальні соціальні функції як повноправний громадянин суспільства. Юнаки та дівчата намагаються досягти автономії. При цьому розмежовується поведінкова автономія (потреба і право самостійно вирішувати питання, які стосуються їх особистого життя), емоційна автономія (потреба і право мати власні прив’язаності, вподобання та вибирати їх незалежно від батьків), моральну і ціннісну автономію (потреба і право на власні погляди, норми, ціннісні орієнтації і фактична їх наявність). Старший юнацький вік (18-25 років) – це початок дорослості. На цьому етапі молода людина є уже зрілою і в фізичному, і в соціальному плані. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ. Зміст. 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ. 1. Хронологічна періодизація та загальна характеристика епох. Історію первісного суспільства поділяють на ряд епох, назви яких походять від матеріалу з якого робили знаряддя праці люди. Зокрема, виділяють кам’яний, мідно-кам`яний, бронзовий і залізний вік. У свою чергу кам’яний вік поділяється на ще три епохи: палеоліт, мезоліт і неоліт. Палеоліт або давній кам’яний вік (2,5 млн. р. до н. е. – 13 тис. р. до н. е.). В період палеоліту на Землі появились перші люди, починаючи від архантропів і закінчуючи неоантропами. Основним заняттям людей було збиральництво та полювання тобто привласнювальні форми господарства. Серед знарядь праці поширеними були рубило, скребло, сокира. В цю епоху відбулося опанування людиною вогню, влаштування штучного житла, а також формування абстрактного мислення і мови. Серед форм суспільного устрою панував матріархат, коли жінка займала панівне становище в суспільстві, зокрема, родовід вівся по материнській лінії. Крім того в палеоліті появляються перші релігійні уявлення: тотемізм, анімізм, фетишизм і магія. Мезоліт або середній кам’яний вік (12 тис. р. до н. е. – 7 тис. р. до н. е.). На Землі відбулася зміна плейстоцену (льодовикового періоду) голоценом, який характеризується сучасним кліматом, рослинністю і тваринним світом. Основними заняттями були збиральництво, полювання і рибальство. Поширення набувають мікроліти – мініатюрні знаряддя праці. Розповсюдження набувають лук і стріли, різноманітні рибальські знаряддя, зокрема, човни, плоти, сіті. В мезоліті відбулося приручення перших тварин – собаки та свині. Неоліт або новий кам’яний вік (7 тис. р. до н. е. – 5 тис. р. до н. е.). В цю епоху відбулась «неолітична революція» – перехід від привласнювальних форм господарювання (збиральництва і полювання) до відтворювальних (землеробства і скотарства). Виникли нові прийоми обробки каменю – шліфування, свердління, розпилювання, а також були створені нові знаряддя праці – мотика і серп. Поширення набуває глиняний посуд. Розпочато перехід до патріархату, коли чоловік почав займати керівну роль в родинному, господарському та громадському житті. Енеоліт або мідно-кам`яний вік (5 тис. р. до н. е. – 3 тис. р. до н. е.). Це перехідний період від кам’яного віку до доби металів. Поряд із кам’яними знаряддями праці почали виготовляти мідні. Відбувся перехід від мотичного до рільного землеробства. Поширення набувають ремесла – гончарство і ткацтво. Бронзовий вік (3 тис. р. до н. е. – 1200 р. до н. е.). В цей час з'являється перший штучний метал – бронза (сплав міді й олова). Родова община змінюється сусідською, виникає майнова нерівність. Утверджується патріархат, а з роду виділяється парна сім'я. У бронзовому віці виникають перші цивілізації. Залізний вік (1200 р. до н. е. – 700 р. до н. е.). Люди почали плавити залізо, знаряддя з якого були міцнішими і гострішими. В цей період значно зросла продуктивність праці, ремесло відокремилось від землеробства, здійснюється перехід до класового суспільства і держави. З якого віку варто жити окремо від батьків? Рано чи пізно більшість залишає рідну домівку і починати самостійне життя. Часто це пов'язано з початком навчання або роботи. Але не завжди все так просто, як здається. До якого віку нормально жити з батьками? Рано чи пізно більшість залишає рідну домівку і починати самостійне життя. Часто це пов'язано з початком навчання або роботи. Але не завжди все так просто, як здається. Психологи зазначають, що норма для кожного своя. При ухваленні рішення про те, коли краще з’їжджати від батьків, варто орієнтувалася не на вік, а можливість забезпечити себе. Якщо це можливо, то вважається, що людина незалежна від батьків. Є інша сторона, коли діти не переїжджають через те, що не можуть самі вирішувати побутові проблеми. Навіть, якщо побутових і фінансових проблем немає, діти іноді все одно відмовляються жити окремо. У цього може бути багато різних причин: наприклад, вони можуть жити самостійно, але не вірять в це. Або сильно включені у відносини з батьками і виконують в них якусь особливу роль. Діти можуть вважати: якщо він піде, батькам буде нудно або вони повбивають один одного. Ще життя з сім'єю буває просто зручним. Але група вчених з Університету Гейдельберга стверджує, що психічне здоров’я та самопочуття батьків покращується, коли їхня дитина чи діти починають жити окремо від них. Дослідження, проведене Крістофом Беккером, Ізадорою Кірхмайєр та Стефаном Траутманом з виявило, що факт народження дітей провокує вищий рівень самопочуття та відсутність депресивних симптомів. Але ця позитивна асоціація зберігається, якщо діти після дорослішання з’їжджають від батьків. Інколи діти стають заручниками своїх батьків, які навіть у дорослому віці не можуть відпустити своє чадо у вільне плавання. Коли заходить мова про переїзд або наміри дитини жити окремо, батьки часто починають маніпулювати: «А для чого переїздити? Тобі що, тут погано живеться?». Аргумент, звісно, залізний. У Греції 30-річні молоді люди, які живуть під одним дахом з батьками, не рідкість. Соціологи вважають, що грецька молодь звикла жити на усьому готовому і боїться складнощів. Не обходиться і без економічних труднощів. За статистикою, більше половини молодих італійців від 18-ти до 34-х років живуть під одним дахом з батьками, навіть якщо у них є нормальна робота. Високі ціни на житло і труднощі у пошуках гарної роботи впливають на цю ситуацію. Але далеко не останню роль відіграє і те, що дітям зручна така ситуація, та й батьки намагаються всіляко зацікавити дітей жити вдома, у тому числі і матеріально. Напевне тому проблему «маминих синків» в Італії навіть намагалися вирішити на рівні уряду. Багато молодих людей в Ізраїлі відразу після школи йдуть до армії. Службу вони закінчують приблизно у 21 рік. Повертатися додому після армії для них рідкість. Якщо й бувають випадки, то часто це тимчасова ситуація, наприклад щоб накопичити на навчання. Рідні навіть допомагають оплачувати своїм дітям квартири, які молоді люди знімають компанією по 3-4 людини. При цьому батьки не чинять тиску на рішення дитини. У США не прийнято надовго затримуватися у рідній домівці. Відразу після школи багато хто виїжджає вступати до університету або коледжу. Після закінчення навчання деякі повертаються жити до батьків, але у суспільстві це сприймається не дуже добре. Вважається, що після 25-ти років жити з батьками у будь-якому випадку неприйнятно. У Великобританії з початком навчання в університеті прийнято з'їжджати від батьків. Звичайно, бувають різні обставини: молоді хлопці і дівчата можуть залишитися жити з родиною, якщо, наприклад, у них великий будинок. Але до 24-х років більшість молоді живе окремо, хоча і не завжди це має на увазі їх повну матеріальну самостійність. Французи покидають рідну домівку відразу після школи. Виключення не складають навіть парижани: щоб отримати потрібну спеціальність, вони легко їдуть зі столиці, адже хороші університети є у всіх куточках країни. Вони живуть у гуртожитках або винаймають квартири з друзями. Батьки зберігають дистанцію і майже не втручаються у життя дорослих дітей. Після закінчення школи залишають будинок батьків і шведи. Найчастіше вони знімають власну квартиру. При цьому, часто живуть в одному місті з батьками і відносини з ними не обривають. Таким чином у них прийнято вчитися самостійності: вести господарство, оплачувати рахунки. Молодих людей, які затримуються під одним дахом з батьками, у країні презирливо називають «мамбо», що приблизно означає наше «мамин синочок». В Україні більше третини молодих людей віком від 18-ти до 34-х років живуть з батьками. Такі результати опитування ЮНІСЕФ. Власне житло є лише у 16%, тоді як 20% мешкають у гуртожитках, а орендують житло – 27%. Більшість з респондентів відповіла, що забезпечення житлом для них актуальне питання. Попри складність та матеріальне становище дітей, батьки не повинні прив’язувати їх до родинного гнізда, адже їм у будь-якому разі потрібно буде вчитися жити самостійно. Краще підтримати рішення переїхати, а ніж критикувати та маніпулювати почуттями дитини. Натомість, якщо ваше чадо комфортно почувається під батьківськім боком у свої сорок, можливо варто поговорити та вивідати плани на майбутнє. Не варто гарячкувати. Можливо, ваша дитина прагне накопити на власне житло, або боїться взяти на себе відповідальність і їй необхідна батьківська підтримка. Як урізноманітними інтимне життя: 10 порад від секс-експерта. Ми всі хочемо, щоб наш секс був яскравим, емоційним і приносив максимум задоволення. У нас є мрії, фантазії, бажання, які хотілося б втілити в життя, але дуже часто буває так, що ми не знаємо, як сказати про це партнерові. Як з цим бути? З цим запитанням журналісти звернулися до засновниці готелю для рольових ігор Cherry Twins Олени Соловйової, і вона дала 10 важливих порад, як зробити інтимне життя вашої пари яскравішим, пише ТСН. Якщо пара живе багато років разом, у неї виробляються своєрідні якорі-звички, зокрема, і щодо сексуального життя: від "вдягла червоні труси" до відвезли дітей до бабусі – своєрідні підказки партнеру, що "сьогодні так". Це вбиває спонтанність. Дражніть одне одного, йдіть від кохання за розкладом. Ніхто не вміє читати думки. Ваш партнер буде вам вдячний, якщо ви підкажете йому\їй, чого вам хочеться. Не можете підібрати слова?

Соромитеся? Напишіть записку. Дайте посилання на відео, яке вас заводить. Не мовчіть про те, чого вам хочеться. Покажіть партнеру, які саме ласки вам приємні. Така гра дуже збуджує, особливо чоловіків, крім того, це дуже емоційно зближує пару. Якою б не була близькою і рідною людина – кожен з нас унікальний і має свої ерогенні зони і точки збудження. Не соромтеся показати, що вам приємно – у вас дуже вдячний глядач. Всі знають про те, наскільки важлива прелюдія, і тим не менше. Не поспішайте перейти безпосередньо до фрикцій. Дотики, поцілунки, слова – це те, що перетворює технічний секс саме на близькість двох люблячих людей. Грати хочеться всім, але головне в цій справі створити атмосферу, яка розташовує, і збудливу обстановку, щоб вдалося реалізувати всі ваші сексуальні фантазії. У спальні на ліжку вже нудно, на вулиці страшно і незручно, але є місця, створені спеціально для того, щоб урізноманітнити секс, але при цьому отримати задоволення, а не штраф або травму. Наприклад, у Києві функціонує готель для рольових ігор, а в Європі і Китаї такі заклади вже стали звичайною практикою і користуються попитом серед пар різного віку. Секс-меблі, ударні девайси, пристосування для фіксації – всі ці дорослі іграшки привнесуть у ваш секс максимальне збудження і бажання грати. Це справжнісінька "таблетка" від зрад, рутини та нудьги. Можливість ненадовго побути зовсім іншими людьми, приміряти на себе зовсім інші ролі, стандарти поведінки і спілкування. Скромниця стає зухвалою доміною, а владний начальник – скромним пажем у ніг королеви. Пари, які практикують рольові ігри, вкрай рідко розходяться. Їм нема чого шукати когось на стороні, вони можуть бути яскравими і різними одне для одного. Спробуйте, це того варте! Не варто намагатися грати королеву в домашніх спортивних штанях. Навіть якщо ви не плануєте виїжджати кудись зі своєї спальні – продумайте костюми і діалоги. Розтягніть гру мінімум на 20-30 хвилин до того, як перейти безпосередньо до сексу, зловіть кураж, який відповідає образу. Всупереч стереотипам, вони важливі для чоловіків навіть більше, ніж для жінок. Говоріть одне одному, як ви сумуєте, що вас приваблює в партнері фізично і духовно, як він\вона важлива для вас, як вас збуджує його смак\ голос\ запах. Кожному з нас дуже важливо чути такі зізнання на свою адресу. Це підвищує самооцінку і зміцнює відносини. Ви ніколи не переробите всі справи і не вирішити всіх проблем. Ми хочемо встигнути все і одразу, і часто виходить так, що саме увагу до коханих людей ми відкладаємо на "потім". Ми встигаємо в спортзал, на курси розвитку, на роботу і на зустріч з друзями, але ввечері ми говоримо "давай завтра, немає сил". Так зникає пристрасть і приходить побут. А за ним - нудьга, рутина і зради. Заведіть собі правило: хоча б один вечір на тиждень присвячувати лише одне одному. Вийдіть з будинку, проведіть красиво вечір, подаруйте один одному ніжність, увагу і турботу. Почати інтимне життя віку з якого. Аспірин зменшує ризик раку: з якого віку починати пити. Відомо, що звичайний аспірин знижує ризик розвитку колоректального раку (товстого кишківника) у літніх людей на 24%. Вчені з Массачусетсу вирішили з'ясувати, в якому віці необхідно почати приймати цей препарат для забезпечення профілактики. Як відбувалося дослідження. Вчені провели аналіз двох великих досліджень, в яких були представлені дані про застосування аспірину серед 94,5 тисячі медичних працівників протягом 35 років. Таким чином автори дослідження, результати якого опубліковані в JAMA Oncology отримали детальну інформацію про зв'язок цього популярного препарату і ризику розвитку раку товстої кишки в довгостроковій перспективі. Кому потрібно пити аспірин для профілактики раку. Фахівці виявили очевидний зв'язок між регулярним прийманням аспірину і значним зниженням ризику колоректального раку у людей у ​​віці 70 років і старше. Однак є нюанс: профілактичний ефект виявлений тільки у пацієнтів, що приймали аспірин приблизно з 50 до 70 років. Юність: поняття та вікові групи. Реферат. Юність – завершальний етап формування особистості. За віковою періодизацією юнацький вік поділяють на дві частини: рання юність (14,5-15 – 17 років) та старший юнацький вік (18–25 років) Рання юність (старший шкільний вік) охоплює вікові межі 14,5-15 – 17 років. Старший школяр стоїть на порозі виходу у самостійне життя. Тому рання юність – це вік безпосередньої підготовки підростаючої особистості до життя як дорослої людини. Важливі завдання юнацького віку – вибір професії, підготовка до трудової діяльності та підготовка до вступу у шлюб та створення власної сім’ї. Л. Божович підкреслює, що саме це створює нову соціальну ситуацію розвитку. Перед старшим шкільним віком постає необхідність самовизначення, вибору свого життєвого шляху як завдання найважливішої життєвої значущості. Вибір професії стає психологічним центром ситуації розвитку старшокласника. Старші школярі дивляться на теперішнє уже з позиції майбутнього. Старший шкільний вік – початкова стадія фізичної зрілості і одночасно стадія статевого дозрівання. Старшокласники готові до фізичних та розумових навантажень. Фізичний розвиток сприяє формуванню навичок і вмінь у праці, спорті, відкриває можливості для вибору професії. Усвідомлення своєї фізичної сили і привабливості, здоров’я впливає на формування у юнаків та дівчат високої самооцінки, впевненості в собі, життєрадісності, оптимізму, активності, поривання до дій. Проте статева зрілість не означає зрілості соціальної. Юність є перехідним періодом від зрілості фізичної до зрілості соціальної. Якщо статеве дозрівання у зв’язку із акселерацією настає раніше на 2-3 роки, соціальна зрілість настає пізніше, оскільки більше часу потрібно для здобуття освіти. Саме в ранньому юнацькому віці головним новоутворенням є відкриття власного Я, розвиток рефлексії, усвідомлення власної індивідуальності та її властивостей, поява життєвого плану, настанова на свідому побудову власного життя. Значної ваги у свідомості старшокласників набуває усвідомлення ними тих якостей оточуючих людей і своїх власних, які зумовлюють людські взаємини. Ранній юнацький вік має вирішальне значення в розвитку особистості, накладаючи відбиток на подальший життєвий шлях. Адже здійснений у юнацтві життєвий вибір буде визначати в подальшому успішність життєвого шляху особистості в цілому. В ранній юності значно зменшується гострота міжособистісних конфліктів і меншою мірою проявляється негативізм у взаєминах з оточуючими людьми. Покращується загальне фізичне і емоційне самопочуття дітей, зростає їхня контактність та комунікативність. Відзначається більше витримки у поведінці. Усе це засвідчує, що криза підліткового віку або пройшла, або ж їде на спад. Одночасно відбувається стабілізація внутрішнього світу, що виявляється у зниженні рівня тривожності, нормалізації самооцінки. Ранній юнацький вік – це вік не менших зрушень, ніж підлітковий, проте вони якісно інші і пов’язані із пошуками відповіді на запитання "яким бути?". Особливо значущим є те, що в цей період завершується статева ідентифікація, прийняття дорослих статевих ролей, процес перетворення хлопчиків на чоловіків, дівчаток – на жінок, тобто формується психологічна стать. Рання юність не менш психологічно складний період, ніж підлітковий. Але на цьому віковому етапі не так гостро позначаються фізіологічні та ендокринні процеси, відсутні різкі зміни у сприйнятті себе і оточуючих. Натомість інтенсивніше формується внутрішня позиція молодих чоловіків і жінок, виникає своє ціннісно-смислове розуміння тих якостей людини, які характеризують її як представника певної статі, активізується вироблення особистих поглядів на характер взаємостосунків чоловіка і жінки. Виникає підвищена потреба у спілкуванні з ровесниками протилежної статі, відкривається власна сексуальність. Тому саме цьому періоду в житті належить особлива роль у засвоєнні сексуальної моралі. Самосвідомість у ранньому юнацькому віці структурується навколо статевого розвитку особистості (Л. Божович, М. Боришевський, І. Кон). Саме рівень розвитку статевої свідомості та самосвідомості визначає потреби, ціннісні орієнтації, мотиви поведінки людини як статевої істоти. Сучасні старшокласники не отримують потрібного обсягу знань щодо репродуктивної функції людини, культури інтимних стосунків, збереження сексуального здоров’я з молодих років. Слід зважати також на те, що значна кількість з них має негативний досвід виконання статевих ролей у батьківській сім’ї. Протиріччя між відвертою пропагандою сексуальності та її замовчуванням у педагогічно спрямованій статевій соціалізації дитини породжує дисгармонію статевої самосвідомості – знань, уявлень і само-оцінних ставлень особистості. Сексуальність видається старшокласникам приємною і збуджуючою і водночас утаємниченою, негідною складовою Я, що породжує недостатню виваженість власної лінії поведінки, неприйняття себе сексуальною істотою і, як наслідок, протирічливу Я-концепцію підростаючої особистості. Отже, власне ранньоюнацький вік має вирішальне значення в психосексуальному та статево-рольовому розвитку індивіда, в становленні особистості майбутнього сім’янина. Впродовж цього віку підростаюча особистість досягає такого ступеню фізичної, психічної та соціальної зрілості, на якому вона цілком здатна свідомо і самостійно виконувати відповідальні соціальні функції як повноправний громадянин суспільства. Юнаки та дівчата намагаються досягти автономії. При цьому розмежовується поведінкова автономія (потреба і право самостійно вирішувати питання, які стосуються їх особистого життя), емоційна автономія (потреба і право мати власні прив’язаності, вподобання та вибирати їх незалежно від батьків), моральну і ціннісну автономію (потреба і право на власні погляди, норми, ціннісні орієнтації і фактична їх наявність). Старший юнацький вік (18-25 років) – це початок дорослості. На цьому етапі молода людина є уже зрілою і в фізичному, і в соціальному плані. 1. Вікова та педагогічна психологія: навч. Посіб. /О Скрипченко., Л Волинська, З Огороднійчук та ін. –.: Просвіта, 2001. – 416. 2. Возрастная и педагогическая психология /Под. ред. Петровского. –М., 1979. 3. Возрастная и педагогическая психология/Под ред. М Гамезо и др. –М., 1984. 5. Крутецкий Психология обучения и воспитания школьников. – М., 1976. . За останні 50 років процес старіння нації у світовому масштабі розвивається із великою швидкістю і будь-яке ігнорування може позначитися негативними наслідками для тієї чи іншої держави. У 2004 році населення світу досягло, порядку 6,2 млрд. людей, а вік кожного десятого землянина досягнув 60 років і більше. За прогнозами ООН до 2025 року населення світу зросте в порівнянні з 1950 роком у три рази, а чисельність людей літнього віку – у 6 разів, у той час як число старих людей (старших 80 років) збільшиться в 10 разів. Відповідно до вікової класифікації Всесвітньої організації охорони здоров’я: Отже, з якого моменту життя починається „похилий вік”, при досягненні якого віку особа може вважатися особою похилого віку?

Чи пов′язано це з виходом особи на пенсію, досягненням пенсійного віку, чи можливо це певний внутрішній, душевний стан людини?

З цими та іншими питаннями Ви зможете ознайомитися в Огляді міжнародного досвіду. Огляд можна отримати звернувшись на пошту громадської організації “Суспільство і право” prawolviv@gmail.com або завантажити прикріплений файл. Ця публікація підготовлена ГО «Суспільство і право» в рамках грантового проекту “Підвищення рівня правової обізнаності людей поважного віку щодо механізмів захисту своїх прав”, який здійснюється за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя». Погляди авторів, викладені у цьому виданні, не обов’язково відображають погляди Агентства США з міжнародного розвитку або уряду Сполучених Штатів Америки. Як урізноманітнити інтимне життя парам. Парам, які перебувають у відносинах кілька років, часто хочеться урізноманітнити інтимне життя, внести новизну, щоб знову відчути феєрверк емоцій. В інтернет-магазині Тет-а Тет просто знайти продукцію, яка сприяє яскравою інтимного життя і відкриття нової глави у відносинах. Навіщо вносити різноманітність в інтимне життя. Повноцінна інтимне життя важлива для пар будь-якого віку, і не важливо, чи одружені люди 20 років, або тільки починають жити разом. На думку експертів, вносити новизну в сексуальні відносини варто з кількох причин: Відпадає необхідність шукати нові відчуття, змінюючи партнера. Збільшується довіра між партнерами, створюється атмосфера справжньої близькості, як фізичної, так і емоційною. Отримана сексуальна енергія трансформується в задоволення для повсякденних справ. Людина, яка веде активне сексуальне життя, має підвищену стійкість організму до хвороб, емоційного занепаду, поганого настрою. Різноманітність в інтимному житті продовжує молодість організму, розширювати знання про своє власне тіло і тілі партнера. Інтимні товари для фізичного та емоційного здоров’я. Рано чи пізно навіть самі темпераментні пари перетинають межу, за якою їх очікує зниження лібідо через повсякденному житті і повсякденних турбот. Надати відносинам колишню романтичну іскру допоможе використання інтимних товарів. Щоб новий досвід був корисним, варто вибирати сексуальні іграшки, виходячи з фізичних потреб і характеристик товару. Визначитися з вибором допоможуть консультанти магазину Тет-а Тет, які мають великий досвід роботи, і зможуть підібрати продукцію, що подарує обом партнерам незабутні відчуття. В асортименті магазину представлені всі види сексуальних іграшок. Продукція виготовлена ​​з безпечних матеріалів. Серед каталогу є товари, за допомогою яких можна поліпшити здоров’я: тренажери для статевих органів (зміцнюють м’язи), регенера мазі, масажні та ароматичні масла, засоби контрацепції. Психологія дитяча. в. перехідний період від дошкільного до шкільного дитинства. № 2. Ведучим мотивом в дошкільному віці є мотив: № 5. Задатки і здібності виступають у такому співвідношенні: № 6. Діти раннього віку набувають нових знань й умінь переважно за допомогою: в. стійкість мимовільної і довільної уваги однакова. № 8. У якому рядку міститься правильна думка?

Активна розумова праця на занятті: № 11. Провідною діяльністю дітей дошкільного віку є: № 12. До якої групи завдань належать наступні завдання – перегляд філософських позицій дитячої психології, створення фундаментальної концепції вікового розвитку особистості: № 14. Який з цих методів належить до емпіричних методів дослідження: а. змінюючи методи і зміст навчання, не можна істотно змінити розумовий розвиток дитини. б. навчання істотно не впливає на розвиток психіки дитини. № 16. Провідний вид діяльності є критерієм вікової періодизації: № 17. Основна умова розвитку рецепторів новонародженої дитини: № 19. У ранньому віці рефлекси на дію предметних подразників виробляються: а. з такою самою швидкістю, як і на словесні подразники. № 20. У якому рядку названо всі структурні компоненти сюжетно-рольової гри? № 21. В дошкільному віці для дитини головним джерелом емоційних переживань є: № 22. Діти якого дошкільного віку утруднюються при виконанні словесної інструкції дорослих, часто роблять те, що їм хочеться, а не те, що їм задано дорослими? № 23. У якому рядку міститься правильне твердження про старшого дошкільника?

г. боротьба мотивів не завжди закінчується вибором більш важливого мотиву. № 24. З’ясуйте, коли дошкільники роблять значно менше помилок у розрізненні кольорів?

в. коли співвідносять їх відтінки практично, добираючи однакові за даним зразком. № 25. У якому рядку міститься твердження вітчизняних психологів? № 26. Яке мислення за видом дає змогу дитині з розрізних картинок відразу складати цілу фігуру людини, а із кубиків побудувати такий міст, щоб під ним міг пропливати пароплав із високою трубою, і т?

№ 27. У якому рядку міститься правильна відповідь?У дошкільному віці діти переходять: № 28. З якого віку в дошкільників з’являється здатність керувати, володіти своєю пам’яттю? № 29. У дітей якого дошкільного віку спостерігаються прояви самоконтролю? № 30. Деякі психологи вважають, що дітям до семи років недоступне смислове запам’ятовування. № 31. Виберіть відповідь, в якій правильно розкрито послідовність розвитку форм спілкування дитини з дорослим: а. ситуативно-ділова, ситуативно-особистісна, позаситуативно-особистісна, позаситуативно-пізнавальна. б. позаситуативно-пізнавальна, ситуативно-ділова, ситуативно-особистісна, позаситуативно-особистісна. в. ситуативно-особистісна, позаситуативно-особистісна, ситуативно-ділова, позаситуативно-пізнавальна. г. ситуативно-особистісна, ситуативно-ділова, позаситуативно-пізнавальна, позаситуативно-особистісна. № 32. Для якої форми спілкування головним змістом потреби у спілкуванні дитини з дорослим виступає потреба у повазі з боку дорослого: № 33. Виберіть правильну відповідь. У творчих здібностях на перший план виходить такий психічний процес, як: № 34. Визначте найбільш точну відповідь. Обдарована дитина відзначається: а. високим рівнем досягнень, а також значними можливостями їх отримання у майбутньому в різних сферах. б. значними можливостями отримання спортивних досягнень. в. високим рівнем досягнень, а також значними можливостями їх отримання у майбутньому у сфері науки й техніки. г. значними можливостями отримання досягнень у майбутньому у сфері мистецтва. № 35. До якої групи завдань належать наступні завдання – кваліфікована діагностика психічного розвитку дитини та формування її особистості, надання психологічної допомоги дітям, батькам, вихователям; проведення корекційної роботи з важкими дітьми: № 36. Виберіть рядок, де перелічено основні закономірності динаміки психічного розвитку. а. гетерохронність, асинхронність, ампліфікація, ідентифікація. б. гетерохронність, асинхронність, домінантність, комунікабельність, сензитивні періоди. г. гетерохронність, нерівномірність, сенситивність, стадіальність. а. причинна зумовленість того чи іншого психічного явища. б. замкнений характер психіки, її повна незалежність від зовнішніх умов. в. психіка і діяльність виступають як дві сторони одного явища. г. діяльність виступає як умова не тільки прояву, але й розвитку психіки дитини. № 38. Експеримент в дошкільному віці найефективніше проводити у формі: № 39. Якісні новоутворення психіки є критерієм вікової періодизації: № 41. Назвіть реакцію дитини, звернену до дорослого, яка виявляється в тому, що дитина зосереджує погляд на обличчі людини; у маляти з’являється весела міміка, блиск очей, воно простягає рученята, інтенсивно перебирає ніжками, енергійно гулить і т.д. № 43. У якому рядку йдеться про мислення старшого дошкільника? а. діти розв’язують задачі, уявляючи ситуацію й мислено комбінуючи її елементи. г. діти намагаються осмислювати задачу і способи її розв’язання в самому процесі дії. № 44. Виберіть найбільш точну відповідь. Першим проявом здібностей у розвитку дитини є: в. діяльність, яка посідає найбільше місце в житті дитини. г. діяльність, у зв’язку з якою відбуваються якісні зміни в психіці дитини і підготовка до нового етапу її розвитку. № 47. У якій з нижчеподаних відповідей названо лише характерні особливості сюжетно-рольових ігор молодших дошкільників?

а. ігри відтворюють зовнішню сторону окремих предметних дій дорослих, в іграх є зачатки задуму, нескладний сюжет, ролі, які часто змінюються і підказуються предметами, що випадково потрапляють під руку, діти граються поруч. б. самі діти добирають потрібні для гри іграшки, перед початком гри домовляються, в яку саме гру і як будуть гратися, в іграх бере участь від 5 до 10-15 чоловік, ігри колективні. г. діти дотримуються правил в іграх, ігрові дії є досить розгорнутими, ролі часто змінюються, перед початком гри діти домовляються, в які ігри гратимуть, гра триває 16 хвилин. № 49. У якому дошкільному віці виявляється почуття власної гідності у взаємовідносинах з ровесниками?

№ 50. Яка відповідь є правильною?

У молодших дошкільників: а. переважають імпульсивні дії, які виникають під безпосереднім впливом емоцій та бажань. № 51. Найдієвішим мотивом для старшого дошкільника є: № 52. З якого дошкільного віку мовлення виконує функцію регуляції і планування? № 53. У яких описах сприймання йдеться про способи обстеження предмета старшим дошкільником? а. знайомлячись з новим об’єктом, дитина відразу ж починає діяти з ним, маніпулювати ним, а потім поринає обмацувати його. в. дитина сприймає перцептивне завдання і, знайомлячись з новим об’єктом, починає планомірно й послідовно розглядати його, описувати його помітні ознаки. № 55. Ведучу роль у розвитку уявлень про просторові відношення між предметами і вміння їх визначати відіграє: № 56. Дошкільники якого віку здатні назвати відмінні та схожі якості, наприклад, рослин і тварин, диких і свійських тварин?

№ 57. До якого виду мислення сензитивний дошкільний вік?

№ 59. У дошкільників якого віку помітна різниця в продуктивності запам’ятовування наочного і словесного матеріалу? № 60. Оберіть найбільш точну відповідь. Основним внеском раннього віку у розвиток здібностей є: в. дитина засвоює основні рухи і наочні дії, у неї формується активне мовлення. № 61. Дитяча психологія – це галузь психологічної науки, яка вивчає: а. особливості розвитку дитини від народження до 6-7 років. б. факти, механізми і закономірності психічного розвитку дитини від народження до 6-7 років. № 62. Виберіть правильну відповідь.У випадках, коли дитина діє не за шаблоном, пропонує і реалізує оригінальні способи вирішення практичних та ігрових завдань, виявляє ініціативу та отримує такі результати, як малюнок, казка, оповідання, конструкція, виявляються: № 63. Інтелектуальна готовність до шкільного навчання – це: а. високий рівень розвитку розумових операцій, пізнавальної активності. № 64. Дитяча психологія – наука про психічний розвиток дитини – зародилася наприкінці ХІХ ст.: № 65. До якої групи завдань належать наступні завдання – розвиток психічно здорової особистості; розвиток ранніх етапів свідомості і самосвідомості дитини; розвиток обдарованих дітей; дослідження взаємин дітей і дорослих: № 66. Якому принципу дослідження відповідає девіз „Не нашкодь!”: № 67. Стандартизовані методики, що мають за мету вивчення особистості як цілісної унікальної структури, це: № 68. Критичні періоди дитинства є складовою вікової періодизації: а. умови життя впливають на психічний розвиток дитини безпосередньо. б. умови життя не відіграють істотної ролі в психічному розвитку дитини. в. умови життя впливають на психічний розвиток дитини через спілкування. г. умови життя впливають на психічний розвиток дитини через її діяльність. № 70. У новонародженої дитини краще розвинений і більш підготовлений до функціонування: № 73. Основною особливістю навчальної діяльності дошкільників є: № 74. Знайдіть правильне твердження. Сформованими ознаки навчальної діяльності виступають: № 75. Які з наведених нижче почуттів властиві молодшим дошкільникам? № 76. З якого дошкільного віку дитина починає керувати своїми психічними процесами? № 77. Оцінка інших людей в дошкільному віці ґрунтується на оцінках: № 78. Діти якого дошкільного віку можуть розв’язувати доступні їм задачі в умі? № 79. Перехід від наочно-дійового до наочно-образного мислення може бути прискорений завдяки: в. спеціально організованому навчанню з використанням схем-замінників. № 80. Ранні прояви довільної пам'яті спостерігаються: а. мимовільна і довільна увага діють однаковою мірою. б. провідним видом уваги є мимовільна, довільна слаборозвинена. № 82. У якому рядку йдеться про молодшого дошкільника? а. у дитини є спеціальні дії, спрямовані на запам’ятовування і відтворення. б. діти не вміють запам'ятовувати і відтворювати навчальний матеріал. в. дитина не тільки приймає поставлені дорослим мнемічні цілі, але й сама їх ставить, коли цього вимагають умови діяльності. г. у дитини немає спеціальних мнемічних дій, запам’ятовування і відтворення здійснюються мимовільно в процесі повсякденної діяльності. № 83. У яких за віком дошкільників уява потребує опори на предметні дії?

№ 85. Дітям якого дошкільного віку соромно за свій поганий вчинок перед дорослими і ровесниками? № 86. Діти якого дошкільного віку так розповідають про лисичку: "Лисичка — дикий звір, вона живе у лісі, у неї великий пухнастий хвіст, має гостру мордочку, руда; вона любить їсти півня чи курку, швидко бігає, зайці її бояться. "? № 87. Які види уваги властиві молодшим дошкільникам?

№ 88. На яких заняттях найнижча стійкість уваги дошкільників?

в. на заняттях, де розучується вірш, діти займаються рахунком чи складають творчі розповіді. № 89. Які властивості уваги потрібні дитині, для того щоб перейти від гри під час дитячого ранку до заняття? № 90. Укажіть правильне твердження. Впродовж дошкільного періоду: б. продуктивність мимовільного і довільного запам’ятовування однакова. в. довільне запам’ятовування більш продуктивне, ніж мимовільне. г. мимовільне запам’ятовування більш продуктивне, ніж довільне. № 91. Дітям якого віку однаково дається запам’ятовування як наочного, так і словесного матеріалу? № 92. У якому рядку йдеться про уяву молодших дошкільників?

а. уява яскрава, відтворююча, довільна, виступає як самостійна психічна діяльність. б. уява відтворююча, мимовільна, підтримується зовнішніми діями. в. дитина відрізняє уявлюване від дійсного, уява творча. г. уява творча, довільна, підтримується зовнішніми діями. № 93. Скільки форм спілкування виникає у дітей впродовж перших 7 років життя (за М.І. Лісіною)?: № 94. Для якої форми спілкування провідними виступають ділові мотиви спілкування дитини з дорослим: № 95. Специфіка вивчення дитини в психології полягає в тому, що досліджують: г. закони виникнення і становлення психічних процесів та якостей. № 96. Основним принципом вивчення дитячої психіки є: в. способи виявлення фактів, що характеризують психічний розвиток дитини. а. спеціально організована форма дослідження психічного розвитку дитини. а. становлення людини як соціальної істоти, що здійснюється в процесі життєдіяльності. б. процес цілеспрямованого формування людської особистості в навчанні та вихованні. в. процес закономірних змін, які зумовлюють виникнення кількісних, якісних і структурних перетворень психіки та поведінки людини. г. кількісні та якісні зміни в організмі, які відбуваються під впливом середовища. в. суперечності, які виникають у процесі психічного розвитку і ведуть до появи нових потреб. № 101. На якому місяці внутріутробного розвитку рефлекси цілком сформовані: № 102. Період новонародженості характеризується: а. високою пристосованістю до змін умов навколишнього середовища. б. недостатнім розвитком органів і захисних пристосувань. № 103. У новонародженої дитини краще розвинений і більш підготовлений до функціонування: а. інструментом для налагодження взаємодії з дорослими. а. виникнення змін у діяльності систем, органів і організму загалом. в. втрата дитиною ваги у перші дні після народження. № 106. Центром соціальної ситуації розвитку немовляти є: № 107. У якому рядку названо лише прогресивні рухи і дії: № 108. Соціальна ситуація розвитку в ранньому дитинстві розкривається в стосунках: а. за допомогою яких дитина орієнтується в навколишньому середовищі. в. у яких один предмет (знаряддя) впливає на інші предмети. г. за допомогою яких дитина пізнає навколишню дійсність. а. мета яких полягає у приведення двох або декількох предметів, їх частин у певні просторові відношення. б. за допомогою яких дитина пізнає навколишню дійсність. в. у яких один предмет (знаряддя) використовується для впливу на інші предмети. № 113. Критерієм для визначення вікової межі періоду новонародженості (за Л.С.Виготським) є: № 114. Мислення дітей старшого віку переважно є: а. відображення віддалі, розміру, форми навколишніх об'єктів, що діють на аналізатори. б. відображення в мозку об'єктивної тривалості, швидкості, послідовності явищ дійсності. в. відображення послідовності основних частин предмета, визначення їх властивостей. г. сприймання цілісного об'єкта, створення загального враження про нього. № 116. Своєрідною вершиною психічного розвитку дітей третього року життя є: № 117. Щоб керувати розвитком, педагог має знати: б. загальні закономірності розвитку дітей та їх індивідуальні особливості. в. стрибкоподібні переходи від одного вікового періоду до іншого. г. періоди в житті людини, коли протягом відносно короткого часу виявляються різкі зрушення особистості. б. найбільш сприятливі періоди для розвитку психіки дитини. а. використання ігрових предметів та предметів-замінників. в. провідна діяльність дітей молодшого дошкільного віку. г. відтворення дітьми дій дорослих і стосунків між ними. № 121. Центральним компонентом сюжетно-рольової гри є: № 122. Однією з найхарактерніших особливостей дитячого малюнка є: № 123. Особливістю трудової діяльності дітей дошкільного віку є: № 124. Важливим новоутворенням у розвитку уваги дошкільника є: № 125. Основний зміст сенсорного виховання в дошкільному закладі полягає в: а. навчанні дітей розрізненню форм, кольорів предметів. в. ознайомленні дітей із сенсорними еталонами та навчанні їх способів обстеження предметів. № 128. Умовою виникнення потреби в спілкуванні є: г. потреба у догляді і поведінка дорослого, звернена до дитини. № 130. Хто із психологів виокремив та охарактеризував рівні розвитку ігрової діяльності: № 131. Укажіть, хто сформулював положення про провідну роль навчання у психічному розвитку: № 132. Автор розробки проблем спілкування дітей раннього і дошкільного віку: № 135. Зазначте, у якому віці спостерігаються перші прояви уяви: № 137. Зовнішнє вираження почуттів у дитини має характер: № 138. Розвиток інтелектуальних почуттів пов'язаний зі становленням: № 139. Можливість утримувати мету у дошкільників залежить від: № 140. Автор монографії "Розвиток довільної поведінки у дошкільників": № 141. Найважливіше значення для розвитку особистості має: № 142. Спонукальні причини дій і вчинків людини – це: № 144. Укажіть, що є найважливішим новоутворенням у розвитку мотиваційної сфери дошкільника: № 145. Зазначте мотиви, які виражають ставлення дитини до інших людей: а. усвідомлення дитиною того, як її сприймають інші люди. г. узагальнене уявлення дитини про саму себе, систему її установок щодо власної особистості. а. найскладніший продукт розвитку свідомої діяльності дитини. б. оцінка своїх досягнень і різних видів діяльності. =г. компонент самосвідомості, який виявляється в тому, як дитина оцінює свої досягнення і невдачі, якості і можливості. =а. процес, який передбачає засвоєння моральних норм, формування моральної свідомості і моральної поведінки. б. цілеспрямований процес формування у дітей моральних якостей. =б. врівноважена, інертна, із сильною нервовою системою. в. неврівноважена, рухлива, зі слабкою нервовою системою. № 151. У якому рядку названо лише спеціальні здібності: б. ладове чуття, вміння уявити предмет загалом і його частини за описом. в. поетичне сприймання дійсності, просторове бачення. № 152. З якого дошкільного віку уява починає виявлятися в мовних актах? в. предметом уяви стає те, що схвилювало і привабило дитину. =б. усвідомлення дитиною того, ким вона є, якими якостями володіє, як ставляться до неї інші і чим зумовлено це ставлення. № 155. Знайдіть правильну характеристику навчальної діяльності старших дошкільників. а. діти несвідомо сприймають вказівки вихователя щодо змісту і способів роботи на занятті, не керуються ними в своїй роботі. Звіряють свою роботу із зразком вихователя. в. діти сприймають вказівки, інструктаж вихователя, порівнюють свою роботу з роботою товаришів – у такий спосіб здійснюють самоконтроль. Серйозно ставляться до навчання. № 156. Втрата дитячої безпосередності відбувається в період: б. розкриття загальних закономірностей психічного розвитку дитини від народження до 6-7 років. г. вивчення психічного змісту кожного вікового періоду. № 159. Відмінними особливостями ранніх дитячих уявлень є: № 160. На основі якого виду пам'яті виникають первинні виконавські дії: № 161. Істотним досягненням у розвитку пам'яті дітей раннього віку є: № 165. На якому місяці вагітності мати починає відчувати рухи плоду: № 167. З’явившись на світ дитина сповіщає про себе: № 168. До вроджених безумовних рефлексів належать: № 170. Що є фізіологічною основою психічного розвитку новонародженого: № 171. В період новонародженості дитина з біологічного типу розвитку переходить на: № 172. На основі чого утворюються умовні рефлекси: № 173. Як Л.С. Виготський назвав мову однорічної дитини: № 174. Основними новоутвореннями кризи першого року життя є: № 176. На якому тижні з’являється слухове зосередження: № 177. Що є першим видом самостійного переміщення дитини: № 178. Досвід, накопичений у предметній діяльності, служить основою розвитку: № 180. Криза 3 р.ж. розв'язується шляхом переходу до: № 182. Криза 3 року життя характеризується появою словосполучення: № 183. Скільки триває зосередженість дитини раннього віку: № 185. Оволодіння предметною діяльністю суттєво впливає на: № 186. Знайомство із собою, своїм зовнішнім виглядом, а пізніше – якостями, внутрішнім світом збагачує малюка уявленнями про незмінність: № 187. З 9-го тижня пренатального розвитку організм називають: № 188. Скільки триває період від запліднення яйцеклітини до народження дитини: № 190. Маніпулятивна діяльність дітей раннього віку поступово змінюється: № 191. Біологічними передумовами психічного розвитку є: б. спадкові особливості та вроджені властивості організму. № 192. Виберіть найбільш точну оцінку вихователем дитячих малюнків: б. у будинку двері й вікна не намальовано на одному рівні, Сергійку. № 193. Основою принципу індивідуального та особистісного підходу є: =а. загальні закони психічного розвитку проявляються у кожної дитини своєрідно та неповторно. в. замкнений характер психіки, її повна незалежність від зовнішніх умов. г. психіка і діяльність виступають як дві сторони одного явища. № 194. У якому дошкільному віці емоції сорому перетворюються в стійкі почуття, які часто виступають мотивом поведінки дитини? № 195. З якого дошкільного віку розвивається у дітей образне мислення? № 196. Знайдіть правильну відповідь. Теорію розвитку форм спілкування дошкільника з дорослими розроблено психологами під керівництвом: № 197. Провідну роль у розвитку уявлень про просторові відношення між предметами і вміння їх визначати відіграє: а. ознайомлення дітей із формою та величиною навклишніх об'єктів. б. засвоєння словесних позначень, які допомагають дитині виокремити і фіксувати кожний вид просторових відношень. в. ознайомлення дітей із просторовим розміщенням предметів. № 198. Укажіть вік дошкільників, у якому вони прислухаються до думки колективу: № 199. На скільки фаз поділяється пренатальний розвиток: З якого віку найкраще приводити дітей до храму. Мабуть, не раз кожен з нас ставав свідком того, як діти бігають і галасують у церкві. Воно нібито й нічого: це ж діти, тому багато хто й справді не зважає на їхню поведінку. Але є чимало і таких, які нервово оглядаються, мовляв, заберіть дитину і не заважайте іншим. Про це газета “ Експрес ” розпитала отця Мар’яна Мельничука (РКЦ в Україні), отця Петра Балога, викладача Київської Трьохсвятительської духовної семінарії (УГКЦ), та отця Михаїла Сивака, проректора Православної богословської академії (УПЦ КП). – Можна зрозуміти і батьків, які хочуть привчити дитину до побожного життя й ведуть до церкви, і парафіян, яким дитячі пустощі заважають зосередитися на молитві. – Треба усвідомлювати, що літургія — це зібрання народу Божого, це “жива Церква”, у тому числі — з дітьми. “Не забороняйте дітям приходити до Мене”, – каже Христос. І дітвора була всюди зі своїми батьками: і під час Нагірної проповіді, і під час чудовного множення хлібів, і під час інших проповідей. І, певна річ, не завжди поводилась тихо. Але Христос все одно не зупинявся, проповідував, вважав це за щось природне і буденне. – Папа Франциск на одній зі своїх проповідей у Римі сказав: “Діти є радістю для Церкви. Діти плачуть, бігають та метушаться. Однак мене найбільше вражає, коли я бачу, що дитина плаче в церкві і її виводять з храму. У сльозах дитини – голос Бога. Не можна дітей виводити з церкви тоді, коли вони плачуть”. – Для того щоб змалечку виховувати дитину в богочестивому дусі, щоб вона мала імунітет до гріха, щоб у майбутньому обирала шлях добра, її від народження потрібно привчати до храму Божого, до молитви і до побожного життя. – Справді, дитину можна приводити до храму змалечку. Не залишати ж її вдома, коли треба йти в неділю чи на свято до храму. А деколи й немає з ким залишити. Так відмалку дитина привчається і звикає до Божого дому. — Але для багатьох дітей вислухати довге богослужіння – справжнє випробовування! – Тому привчати дитину до духовного життя не потрібно силоміць, а прихід до церкви не має бути карою для дитини. Навпаки, до цього потрібно заохочувати. Якщо дитина маленька, а Служба Божа тривала, то спершу можна іти навіть не на всю службу. У Православній Церкві є практика причащати немовлят та дітей до семи років без сповіді. Дитині можна казати: “Якщо будеш чемна, підемо до церкви”. І дитя буде сприймати це як якусь нагороду. Можна разом з нею поставити свічку, поцілувати ікону, розповісти щось про життя святих. Основне завдання батьків – дитину зацікавити. Так малеча і призвичається до служби Божої. о. Петро: – Тільки не потрібно вживати різних виховних заходів, як це можна зробити вдома чи надворі. Виховувати дитину потрібно вдома, а на службі її треба приймати такою, якою вона є. – До речі, у багатьох храмах є так звані дитячі служби, які значно коротші за звичайні. Діти там можуть бігати, не сидіти на місці, священник виголошує проповідь зрозумілою їм мовою та активно з ними спілкується. Так діти привчаються до церковного життя та починають краще розуміти Бога. Але важливо, щоби саме в сім’ї дитина набула першого досвіду спілкування з Богом. Батьки повинні ще вдома прищепити дітям повагу до Всевишнього: розповісти про Його велич, всемогутність, а також те, що Він безмежно нас усіх любить. Це велика прикрість, коли батьки хочуть привести дитину до церкви і лише там показати їй Бога, про якого дитя ще жодного разу не чуло. Тому й не дивно, що дитина поводитиметься неслухняно. Вона не до кінця розумітиме, для чого її туди привели і що від неї хочуть. З якого віку можна починати вчити дитину англійської мови. Більшість батьків вже знайомі із думкою, що дитині вивчати англійську мову найкраще з раннього дитинства. Але з якого конкретно віку можна робити перші кроки в світ англійської мови? Декілька слів про вивчення англійської в ранньому віці. Любові до англійської підвладний будь-який вік. Але все ж більшість лінгвістів та психологів наполягають, що іноземну мову краще вивчати з дитинства. Підвищений інтерес до вивчення іноземних мов все частіше змушує батьків запитувати себе: «Зі скількох років можна вивчати англійську?». Хтось почав вчити мову з першого класу загальноосвітньої школи, хтось – всерйоз зайнявся освоєнням англійської вже в інституті, а хтось вирішив почати оволодівати іноземною мовою уже в зрілому віці заради професійного вдосконалення. Вік, з якого діти можуть вивчати англійську мову – умовне поняття. І все ж, педагоги, лінгвісти та психологи все частіше говорять про те, що існує оптимальний вік для вивчення англійської мови. Ось тільки у кожного психолога, педагога і будь-якого іншого дослідника у питанні вивчення мови цей вік різний. Головне, на чому акцентують увагу всі – це те, що сам процес повинен подобатися дитині. Викликати інтерес. Тому варто звернути увагу, щоб при навчанні вашої дитини використовувались казки, лічилки англійською, пальчикові ігри та інші цікаві та різноманітні форми навчання. І все ж, розглянемо трішки детальніше, з якого конкретно віку варто робити перші кроки в світ англійської. Чи можна вивчати англійську з перших днів життя?

Зрозуміло, в школу англійської в такому віці ви не зможете віддати свого малюка. Більше того, навіть репетитора запрошувати – не надто хороший варіант. Тому, якщо маєте бажання почати вивчати англійську з дитиною з перших днів її життя – розраховуйте на свій рівень володіння мовою. До речі, колискові англійською можуть допомогти зробити перший крок у світ іноземної мови. - дитина дуже добре сприймає будь-яку інформацію; - увага, пам'ять дитини – все природно спрямоване на одержання нових знань від батьків; - відбувається інтуїтивне сприйняття мови; - вивчення рідної та іноземної мови проходить параллельно. Чи можна вивчати англійську мову з 1-2 років? В цьому випадку у вас з'являється мінімальний шанс того, що якась школа англійської візьме на навчання вашого малюка. Щоправда, такі заняття, як правило, проводять в присутності батьків і мають цілий ряд інших особливостей. Головне – враховувати побажання дитини, використовувати ті форми вивчення мови, які їй подобаються і розраховані на такий вік. - саме в цьому віці вся діяльність дитини, робота мозкових центрів найактивніше спрямована на вивчення мови; - дитина чудово сприймає все невідоме з найближчого оточення. Як вивчати англійську з 3 до 5 років? Більшість педагогів і дослідників наполягають на тому, що це – найбільш оптимальний вік для старту в світі англійської мови. Більше того, в процесі вивчення мови розвивається дрібна моторика дитини, уява і багато інших навичок. Зрозуміло, що різниця у розвитку між трирічною і п'ятирічною дитиною – величезна. І все ж є деякі загальні вікові особливості варто виділити: • в мовленні дитини з'являється і активно використовується займенник «я»; • розвивається самооцінка: дитина хоче відповідати вимогам дорослих, а отже, її можна мотивувати більше часу приділяти заняттям; • діти активно грають у рольові ігри, що також активно використовувається в процесі вивчення мови; гра стає важливим елементом пізнання світу. - у дитини вже сформувалися певні мовні навички володіння рідною мовою; - високий ступінь сприйняття дитиною нової інформації; - гра стає основним засобом пізнання світу, а значить, з її допомогою, дитина може оволодіти необхідними знаннями та навичками. Як вивчати мову в молодшому шкільному віці? У цьому віці в дитини дуже швидко збагачується словниковий запас рідної мови, діти активно спілкуються з однолітками, вчаться їх слухати. Дитина володіє досить великим запасом знань про навколишній світ. Не виникає труднощів з вивченням нових слів англійської мови, якщо дитина вже має уявлення про цей предмет або поняття. Увага дитини стає більш концентрованою. Англійська для дошкільнят від 5 до 7 років має цілий ряд особливостей і повинна викладатися весело, цікаво, яскраво, барвисто. - дитина добре володіє рідною мовою і може на її базі вивчати іноземну; - у цьому віці вже добре розвинені навички самоорганізації; - збільшується обсяг пам'яті. В сучасному світі вимоги людини до самої себе значно збільшились, те саме стосується і вимог та очікувань до своїх дітей. Адже будь-які батьки прагнуть, аби дитина була в чомусь «кращою», успішнішою, щасливішою за них. Зрозуміло, що в такому прагненні багато позитивних моментів. Звісно, ніхто не знає вашу дитину краще за вас самих. Тільки ви можете реально оцінити віковий розвиток свого малюка, його певні особливості сприйняття навколишнього середовища. Тому вибір, в якому віці починати вивчення іноземної мови, лишається батьками. А «MANDARIN family club» буде щиро радий допомогти вам у цьому рішенні та, тримаючи вашу дитину за руку, впевнено зробити перший крок у світ англійської. Детальна інформація та консультування за телефоном: +380 (66) 703 78 73.


з якого віку почати інтимне життя

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ищу молодого парня новосибирск

мужской фистинг и страпон

балашовер знакомства